

Zakupy w kilku krokach
- Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z regulaminem naszej strony.
- Wybierz towar którym jesteś zainteresowany i dodaj go do koszyka
- Jeśli jesteś zainteresowany kupnem większej ilości produktów powróć do zakupów
- Po zakończeniu zakupów przejdź do koszyka i sfinalizuj zakup
Stany dostępności
Określa przypuszczalną ilość towaru dostępną na naszych magazynach ze względu na prowadzenie przez nas także sklepu stacjonarnego stany mogą nieznacznie się różnić. Towar jest ściągany automatycznie przy sprzedaży internetowej , jednakże przy sprzedaży w sklepie stacjonarnym wszystko jest wprowadzane ręcznie , takich zmian dokonujemy raz do trzech razy w miesiącu.
Natomiast jeśli jesteś zainteresowany towarem obecnie niedostępnym albo takim którego nie znalazłeś na naszej stronie skontaktuj się z nami a postaramy się zrobić wszystko , by ułatwić dokonanie zakupy takiego towaru
Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
W przypadku zarejestrowanych użytkowników , jesteście w stanie kontrolować swoje zamówienia (sprawdzać obecny status przesyłki , w momencie gdy będziesz do nas wracał ułatwi Ci to zakupy bez kolejnego wpisywania danych.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji http://beznadruku.pl/regulamin/zwrottowaru_25454.pdf i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać przed uprzednim kontakcie z nami na adres:
Lipień s.c
Maciejowicka 22
70-786 Szczecin
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. Po kontakcie z naszym pracownikiem zostaniesz poinstruowany o procedurze (potrzebna będzie drukarka oraz dostęp do internetu oraz konto bankowe by przyspieszyć całą operację zwrotu)
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie napisz do nas maila , poczekaj na akceptację i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Lipień s.c
Maciejowicka 22
70-786 Szczecin
Towar musi być oryginalnie zapakowany oraz nieużywany. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
UWAGA!! Sklep nie przyjmuje paczek pobraniowych obciążających go kosztami za towar ani wysyłkę w przypadku sprawdzenia towaru klient jest informowany niezwłocznie o decyzji podjętej przez dział reklamacji i zwrotów.
Warunkiem spełnienia reklamacji jest dostarczenie towaru w dokładnie takim stanie w jakim został wysłany z naszej firmy. Wyjątkiem jest uszkodzenie paczki przez firmę przewozową , gdy należy spisać z kurierem protokół szkody i zgłosić to bezzwłocznie naszej firmie byśmy mogli jak najszybciej wywiązać się z warunków umowy.

